Paitime ☆ Pai

9 oktober 2017 - Tambon Wiang Tai, Thailand

Pai,

Hoe relaxt. Hosteleigenaren die allemaal verhalen hebben als, "Ik kwam hier ooit 2 dagen backpacken en bleef, ik woon hier nu 17 jaar." Deze plek is echt heel anders. En hippiedorp? Mja misschien wel een beetje ja. Wat een relaxte sfeer, mooie natuur, super lekker eten en de vriendelijkste mensen..

Slapen deed ik afgelopen nachten in soort grotre open bungalow. Een dakje van bamboo en een muskitonet over mn kop. Een Amerikaan en eem Belg hebben dit gebouwd. De eerste avonden hebben we gitaar gespeeld en gezongen. Overdag hebben we scooters gehuurd voor een paar dagen waar mee we het hele dorp doorcrossen. Watervallen, uitkijkpunten, grotten, hotsprings en vooral een super mooie natuur! Genieten..

Wanneer ik zeg "we" bedoel ik luiz en avior, we hebben het super leuk en constant de slappe lach. We doen waar we zin in hebben n eten wanneer we trek hebben want, hoelaat is het? Wordt beantwoord met; "Paitime". Wat maakt het uit?

Peace

2. Petra:
    Wauw!!
  3. Teade Grondsma:
    9 oktober 2017
    Ik bin bang dost net werd werom komst attracties it der sa mooi is
    Pake Teade
  4. Heero Jantsje:
    9 oktober 2017
    KLaske wat mooi dast it sa nei it sin hast. We genietsje fan dyn ferhalen en foto's. H en J
  5. Neeltje:
    9 oktober 2017
    Fijn dat jim it sa mooi ha we genieten fan dien verhalen en foto's. Hoop natuurlijk net dast der bliuwst haha.
    Dikke tut❤️
  6. Hiskia:
    10 oktober 2017
    Hé Klaske, wat een prachtige foto's en wat een mooie verhalen! Een geweldige ervaring moet dat zijn. Geniet en heel veel plezier op jouw ontdekkingreis👍